Shpjegohen nivelet e karikimit të EV dhe të gjitha llojet e karikuesve
Ngarkimi mund të kategorizohet në shumë mënyra. Mënyra më e zakonshme për të menduar për karikimin e EV është sa i përket niveleve të karikimit. Ekzistojnë tre nivele të karikimit të EV: Niveli 1, Niveli 2 dhe Niveli 3—dhe në përgjithësi, sa më i lartë të jetë niveli, aq më i lartë do të jetë fuqia dalëse dhe aq më shpejt do të karikojë automjeti juaj i ri.
Në përgjithësi, sa më i lartë të jetë niveli, aq më i lartë është fuqia dalëse dhe aq më shpejt do të karikohet automjeti juaj i ri.
Sidoqoftë, kohët e karikimit varen gjithmonë nga një kombinim midis llojit të baterisë dhe kapacitetit të karikimit të makinës dhe fuqisë së prodhimit të stacionit të karikimit.
Karikues i nivelit 1
Karikimi i nivelit 1 është kur e futni EV-në tuaj në prizë me një prizë standarde të rrymës alternative. Duke qenë se një prizë standarde shtëpiake jep vetëm një maksimum prej 2,3 kW, karikimi nëpërmjet një karikuesi të Nivelit 1 është mënyra më e ngadaltë për të karikuar një EV-duke dhënë vetëm 6 deri në 8 kilometra distancë në orë (4 deri në 5 milje). Duke qenë se nuk ka komunikim ndërmjet prizës së energjisë dhe automjetit, kjo metodë jo vetëm që është e ngadaltë, por mund të jetë edhe e rrezikshme për sigurinë tuaj dhe automjetin tuaj. Si i tillë, ne nuk rekomandojmë të mbështeteni në karikimin e Nivelit 1 për të karikuar automjetin tuaj, përveç në rrethana emergjente.
Karikues i nivelit 2
Një karikues i nivelit 2 është çdo stacion standard karikimi AC që mund ta gjeni të montuar në një mur, në një shtyllë ose në këmbë në tokë. Stacionet e karikimit të nivelit 2 zakonisht ofrojnë diku midis 3,4 kW – 22 kW dhe zakonisht gjenden në banesa, parkingje publike, biznese dhe vende tregtare. Në fuqinë maksimale prej 22 kW, karikimi për një orë do të sigurojë afërsisht 120 km (75 milje) në rrezen e baterisë tuaj. Kjo është shumë më e shpejtë se karikimi i Nivelit 1. Për shkak të kësaj arsyeje, të kombinuara me një sërë funksionesh inteligjente, opsione të lidhjes inteligjente dhe një sërë veçorish sigurie që kanë të ofrojnë karikuesit e Nivelit 2, shumë drejtues EV investojnë në një stacion karikimi AC për shtëpinë.
Stacioni i karikimit të nivelit 3 (karikues i shpejtë DC)
I njohur gjithashtu si karikimi DC ose i shpejtë, karikimi i nivelit 3 përdor rrymën direkte (DC) për të karikuar drejtpërdrejt baterinë e një automjeti, duke anashkaluar konvertuesin AC/DC në bord. Kjo i lejon karikuesit e Nivelit 3 të japin energji DC direkt në bateri. Si rezultat, stacionet e karikimit të nivelit 3 mund të japin më shumë energji, më shpejt, duke i bërë ato ideale për vendndodhje me ndalesa të shkurtra, si stacionet e karburantit dhe depot e flotës. Kohët e karikimit ndryshojnë midis automjeteve të ndryshme dhe daljeve të fuqisë, megjithatë, në përgjithësi, karikuesit e nivelit 3 mund të karikojnë një automjet në minuta kundrejt orëve për Nivelin 2 ose ditë për stacionet e karikimit të Nivelit 1.
Fuqia AC kundër DC
Pra, sa më i lartë niveli, aq më e lartë është shpejtësia. Gjithçka e qartë deri tani, apo jo? Por, kur është diçka AC dhe kur DC, dhe pse DC është kaq shumë më i shpejtë?
Rryma AC kundër DC
AC qëndron për “Rrymë alternative” dhe, mirë, alternon ndërsa ndryshon drejtimin periodikisht, DC qëndron për “Rryma e drejtpërdrejtë” dhe rrjedh në një vijë të drejtë. Pa u bërë shumë teknike, AC mund të transportohet në distanca të gjata në mënyrë më efikase, prandaj kjo është arsyeja pse ai rrjedh nga priza në shtëpinë dhe zyrën tuaj. Megjithatë, bateritë në përgjithësi janë në gjendje të ruajnë vetëm energji DC.
Ndoshta nuk e keni kuptuar kurrë, por sa herë që karikoni telefonin tuaj (ose çdo pajisje tjetër elektrike për këtë çështje), karikuesi konverton energjinë AC që merr nga rrjeti në energji DC për të ngarkuar baterinë në pajisjen tuaj.
Si karikojnë makinat elektrike?
I njëjti parim vlen edhe për makinat elektrike. Dallimi midis karikimit AC dhe DC varet nga fakti nëse ka një proces konvertimi apo jo. Pavarësisht se si e karikoni, në fund të ditës, bateria në makinë është gjithmonë e ngarkuar me DC.
Me një karikues DC, rryma direkte mund të rrjedhë drejtpërdrejt në bateri, ndërsa me një karikues AC, energjia elektrike së pari duhet të konvertohet në DC. Ky proces do të marrë gjithmonë më shumë kohë pasi karikuesi në bord mund të marrë vetëm kaq shumë energji elektrike në të njëjtën kohë.