Koha e karikimit te makinave elektrike dhe çfarë ndikon në shpejtësinë e karikimit?
Si fillim kuptoni se ku të karikoni, cilat janë nivelet e ndryshme të karikimit dhe të keni një kuptim bazë të ndryshimit midis AC dhe DC. Tani mund ta kuptoni më mirë sa kohe do te duhet per te karikuar makinen tuaj elektrike. Nivelet:
1 (AC) -> 10h-40h
2 (AC) -> 1h-20h
3 (DC) -> 7min-2 h
Koha e karikimit te makinave elektrike varet nga madhësia e baterisë së automjetit tuaj, kapaciteti i karikimit, si dhe nga një sërë faktorësh të tjerë të situatës.
Për t’ju qartesuar ne kemi shtuar më poshtë një përmbledhje te faktoreve. Kjo përmbledhje shikon katër madhësi mesatare të baterive dhe disa dalje të ndryshme të fuqisë së karikimit.
Çfarë ndikon në shpejtësinë e karikimit?
Bateria e makinës elektrike
Koha e karikimit te makinave elektrike varet nga madhesia e baterise. Sa më e madhe të jetë bateria, aq më shumë do të duhet të ngarkohet. E thjeshtë, apo jo? Gjendja e ngarkimit të baterisë së një EV matet në kilovat-orë (kWh). Shumica dërrmuese e baterive të automjeteve elektrike të pasagjerëve sot mund të mbajnë diku midis 25 dhe 100 kWh kur të ngarkohen plotësisht.
Kapaciteti i karikimit të automjetit
Fuqia në dalje që një automjet pranon ndryshon nga automjeti në automjet dhe madje mund të ndryshojë në varësi të modelit të makinës. Kapaciteti i karikimit luan nje rol te madh ne kohezgjatjen e tij. Kapaciteti eshte per te dy rastet e karikimit, AC dhe DC. Për shembull, nëse dy automjete me bateri me përmasa të ngjashme po ngarkohen krah për krah në një stacion karikimi DC me fuqi të lartë, por njëri mund të pranojë vetëm 50 kW fuqi DC dhe tjetri 250 kW, atëherë kjo e fundit do të karikojë shumë më shpejt se e para.
Prodhimi i karikimit të stacionit të karikimit
Prodhimi i ndryshëm i stacionit të karikimit luan një faktor të madh në sa kohë duhet për të karikuar një EV. Sa më i lartë të jetë prodhimi kW në një stacion karikimi, aq më shpejt do të karikohet (duke supozuar se automjeti juaj i ri pranon fuqinë më të lartë të prodhimit).
Gjendja i ngarkuar
Ngarkesa që keni në automjetin tuaj kur filloni karikimin luan një rol te rendesishem. Njësoj si kur vendosni gaz në një automjet tradicional. SA me shume hapesire te keni per te mbushur ne bateri aq me shume kohe karikimi do ju duhet.
Kurba e karikimit DC
Me karikimin AC, rryma e energjisë në një EV është e sheshtë (që do të thotë se do të karikojë me të njëjtën shpejtësi nga 0-100 përqind plot). Me karikimin DC, bateria e EV fillimisht pranon një rrjedhë më të shpejtë të energjisë dhe më pas ngadalë. Fillon të kërkojë më pak energji ndërsa fillon të mbushet. Arsyeja për këtë është e thjeshtë. EV nuk dëshiron të dëmtojë baterinë me një rritje të fuqisë. Si rezultat, me një karikues DC ose të Nivelit 3, faza fillestare e karikimit (deri në 80 përqind e plotë) shkon më shpejt se 20 përqind e fundit.
Kushtet e motit
Koha e karikimit te makinave elektrike varet dhe nga moti. Bateritë funksionojnë në mënyrë më efikase në mot të ngrohtë (20-25°C). Do të duhet më shumë kohë për të karikuar një automjet në mot më të ftohtë ose jashtëzakonisht të ngrohtë.