Ashtu si me sa kohë duhet për të karikuar një EV, kostoja e karikimit të makinës elektrike varet nga shumë variabla, duke përfshirë vendin ku e karikoni ose llojin e automjetit që drejtoni.
Përpara se t’i shqyrtojmë më në detaje, këtu janë kostot e përafërta të karikimit të katër automjeteve me madhësi të ndryshme (me paketa baterish nga të vogla në të mëdha), në tre lloje të ndryshme stacionesh karikimi, në mënyrë që të mund të merrni një ide të qartë të tarifimit të kostove për EV-në tuaj të re.
Karikim ne shtepi -> $3 – $14
karikim publik -> $8 – $28
Karikim i shpejte-> $14 – $47
E rëndësishme: Çmimet për çdo segment tarifimi janë të përafërta bazuar në përvojën tonë dhe nuk përfaqësojnë një situatë reale. Këto përllogaritje bazohen në një tarifë mesatare të llogaritjes së tarifimit dhe përfaqësojnë koston e tarifimit nga zero në 100 për qind.
Madhësia e baterisë së makinës elektrike
Gjëja e parë që duhet të dini kur llogaritni se sa kushton për të karikuar EV-në tuaj është madhësia e baterisë. Siç tregohet më sipër, sa më e madhe të jetë bateria, aq më shumë kWh mund të ruajë; sa më shumë kWh të mund të ruajë, aq më shumë energji duhet për të mbushur baterinë; sa më shumë energji të duhet, aq më shumë duhet të paguani për të mbushur baterinë tuaj. E thjeshtë, apo jo?
Automjetet me bateri më të madhe kushtojnë më shumë për t’u karikuar, por shpesh mund të lëvizin më tej me një karikim të vetëm.
Për shembull, një Porsche Taycan me një bateri prej 90 kWh kushton rreth 13,50 dollarë për t’u karikuar plotësisht në shtëpi, por ka një distancë prej afërsisht 315 km (195 milje). Megjithatë, një Fiat 500e me një bateri shumë më të vogël prej 24 kWh, ndërsa kushton një pjesë të çmimit për t’u ngarkuar, distanca e tij është vetëm 180 km (111 milje).
Pasi të dini se sa e madhe është bateria e EV-së tuaj të re (e matur në kWh), mund të bëni një përafrim se sa kushton ngarkimi në stacione të ndryshme karikimi. Tre opsionet kryesore janë në shtëpi, në vende publike ose në stacione me karikim të shpejtë.
1. Kostoja e karikimit të makinës elektrike në shtëpi
Karikimi nga shtëpia është mënyra më e lirë për të karikuar makinën tuaj të re. Për shkak se nuk ka asnjë njeri të mesëm që qëndron mes jush dhe kostos së energjisë, ju gjithmonë do të merrni çmimin më të lirë të disponueshëm për konsumatorët në shtëpi.
Fatura elektrike e makinës elektrike
Sa kushton ngarkimi në shtëpi është një ekuacion i lehtë. Thjesht merrni faturën tuaj të fundit të energjisë dhe gjeni çmimin për kWh që paguani në shtëpi dhe shumëzojeni atë me madhësinë e baterisë tuaj.
Mesatarisht, çmimet e banesave për energjinë elektrike variojnë nga rreth 0,10 €/$ në nivelet më të ulëta në Evropë dhe Amerikën e Veriut deri në 0,32 €/$ në fundin më të lartë.
Në kohën e shkrimit të këtij udhëzuesi, ne kemi marrë disa mesatare në mbarë botën nga Energybot (SHBA), Bashkimi Evropian (BE) dhe Nimblefins (MB):
Shtetet e Bashkuara: 0,10 dollarë për kWh
Bashkimi Evropian: 0,23 € për kWh
Mbretëria e Bashkuar: 0,19 £ për kWh
Kjo do të thotë se nëse sapo keni blerë një Tesla Model S me një bateri 75 kWh dhe paguani 0,15 dollarë për energjinë elektrike, do t’ju kthehen 11,25 dollarë për të karikuar plotësisht EV-në tuaj.
Megjithatë, kjo llogaritje është menduar vetëm si shembull pasi nuk merr parasysh gjendjen aktuale të karikimit të baterisë, gjendjen e baterisë tuaj në përgjithësi, kushtet e motit ose llojin e karikuesit.
2. Kostoja e karikimit të makinës elektrike në stacionin publik
Stacionet e karikimit publik mund të variojnë nga karikuesit e zyrave të biznesit deri te stacionet e rrugës dhe garazhet e parkimit komercial deri te qendrat tregtare, restorantet dhe hotelet. E vërteta është se sot, nuk ka mungesë të bizneseve të mëdha dhe të vogla që investojnë në karikimin e EV. Në të njëjtën kohë, qytetet dhe qeveritë po investojnë në infrastrukturën e tarifimit të EV për të fuqizuar transformimet e tyre të qëndrueshme. Kur i vendosni të dyja së bashku, keni stacione karikimi që shfaqen kudo.
Stacionet e karikimit publik mund të jenë stacione të nivelit 2 ose të nivelit 3 (stacionet e karikimit AC ose DC), por, për thjeshtësi, ne i kemi ndarë ato në dy kategori dhe do t’i diskutojmë veçmas. Duke qenë se ka një ndërmjetës që ofron shërbimin, stacionet publike të karikimit zakonisht kanë një çmim të shënuar në krahasim me tarifimin në shtëpi. Sa kushton për të tarifuar plotësisht varet nga sa ju tarifon ofruesi për shërbimin.
Në disa raste, si vendet e punës dhe zyrat, ofruesi është gjithashtu një punëdhënës dhe do të ofrojë tarifë për EV si një përfitim punonjësi dhe mund të paguajë më pak ose madje t’i lejojë punonjësit të paguajnë falas. Të tjerët, si ambientet e parkimit dhe qendrat tregtare, do të marrin çmimin e energjisë elektrike dhe do ta shënojnë atë për të përfituar nga ajo, si çdo shërbim tjetër që ofrojnë. Disa, si restorantet dhe hotelet, mund të përdorin tarifimin e EV si një mënyrë për të reklamuar dhe tërhequr klientë të rinj.
Ashtu si diversiteti në sa kushton, mënyra se si këta ofrues do të llogarisin kostot gjithashtu ndryshon shumë. Më poshtë është një listë e katër mënyrave më të zakonshme për të llogaritur tarifat e tarifimit.
Tarifa e lidhjes: një shumë fikse për çdo seancë.
Tarifa e energjisë: një çmim i caktuar për kWh të përdorur gjatë seancës së tarifimit.
Tarifa e kohës: Kostoja për minutë ose orë.
Tarifa e shërbimit: Një vlerësim për ofrimin e shërbimit.
Për shembull, një ofrues karikimi mund të paguajë 0,30 dollarë për kWh me një tarifë shërbimi 1 dollarë, dhe nëse jeni duke ngarkuar një automjet 75 kWh si një Tesla Model S, do t’ju kushtojë 23,50 dollarë për ta karikuar plotësisht. Siç thamë më parë, sa kushton varet plotësisht nga ofruesi. Thënë kjo, megjithatë, tarifimi publik shpesh është më i shpejtë se karikimi në shtëpi, dhe gjithsesi më i lirë se gazi.
3. Kostoja e karikimit të makinës elektrike me një karikues të shpejtë DC
Karikimi i nivelit 3 ose DC është mënyra më e shpejtë për të karikuar një EV. Në varësi të fuqisë dalëse dhe aftësive të karikimit të shpejtë të automjetit tuaj, ka të ngjarë të duhen diku nga shtatë minuta deri në një orë për të karikuar EV-në tuaj të re deri në 80 përqind të plotë. Këto shpejtësi i bëjnë stacionet e karikimit DC të përsosura si vendet në lëvizje si stacionet e pushimit në autostradë, pika karburanti ose supermarkete.
Sidoqoftë, stacionet e karikimit DC janë gjithashtu më të shtrenjtat. Për të mundësuar këto kohë karikimi, stacionet e karikimit DC duhet të japin sasi serioze energjie në baterinë e një automjeti – mendoni midis 50 dhe 350 kW në vend të 22 kW, prodhimi maksimal për shumicën e stacioneve të karikimit AC.
Infrastruktura e tarifimit DC është shumë më e shtrenjtë për t’u blerë dhe përdorur, dhe si rezultat, ofruesit e shërbimeve të tarifimit paguajnë jo vetëm për lehtësinë, por edhe për shpenzimet shtesë të bëra nga ofruesi. Në disa raste, këta ofrues mund të kërkojnë dyfish, apo edhe trefish, kosto për kWh—duke i bërë kostot këtu të ngjashme me koston e mbushjes së rezervuarit tuaj me lëndë djegëse fosile. Kostot tipike mund të variojnë nga 0,55 dollarë për kWh me një tarifë shërbimi prej 2 dollarësh deri në një tarifë fikse prej 0,99 dollarë për minutë. Kjo do të thotë që për të karikuar plotësisht të njëjtin Model S Tesla si më sipër, do të ishte më afër 40 dollarë për një bateri të plotë. Si i tillë, karikimi i shpejtë DC është një komoditet që për sa i përket kostos i afrohet më shumë kostos që jeni mësuar të paguani për gazin
Kostoja e makinës elektrike kundrejt gazit
Një nga pyetjet që dëgjojmë nga drejtuesit e mundshëm të automjeteve elektrike që na bëjnë gjatë gjithë kohës është, a janë automjetet elektrike më të lira për t’u karikuar sesa mbushja e një automjeti konvencional me karburant fosil? Ndërsa, siç mund ta keni marrë me mend deri tani, përgjigja për këtë pyetje është ndoshta po.
Pavarësisht nga kostot e tarifimit për seancat individuale, kur merrni parasysh që shumica e drejtuesve të automjeteve elektrike ngarkojnë në shtëpi, herë pas here duke rimbushur kur bëni blerje ose në vendin e punës dhe duke rezervuar karikim të shpejtë për udhëtimet në distanca të gjata; Karikimi i automjeteve elektrike është zakonisht shumë më lirë sesa mbushja e një makine me benzinë ose naftë.